Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Tulajdonképpen eldőlt: Leonardo a PSG-hez, Gasperini az Interhez érkezik

2011.06.24. 14:00 Unimuck

Ha az Inter kispadjáról van szó, akkor semmit sem lehet készpénznek venni mindaddig, amíg a hivatalos bejelentés nem történt meg, de szinte biztosra vehető, hogy a milánói klubtól távozóban lévő Leonardo a Paris Saint-Germain, míg Gian Piero Gasperini a Nerazzurri irányítását veszi át.

"Leonardo lesz a szakvezetőnk. Mindenki ismeri a képességeit, meg vagyok győződve arról, hogy alkalmazkodni tud majd a PSG elvárásaihoz és hozzájárul klubunk gyorsabb fejlődéséhez." - nyilatkozta a mai nap folyamán Robin Leproux, a francia klub elnöke.

Eközben az olasz sajtó megvan győződve arról, hogy Leonardo helyét Gasperini veszi át, aki mellett többek között két erős érv szól. Egyrészt nincs jelenleg csapata, így őt nem kell szerződéséből kivásárolni, másrészt az Inter keretének több játékosát, név szerint Diego Militót, Andrea Ranocchiát, Houssine Kharját és Thiago Mottát is jól ismeri, ugyanis korábban a Genoánál együtt dolgoztak.  

4 komment

Címkék: leonardo inter genoa criscito mercato psg gasperini

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr743011187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2011.06.24. 14:29:29

ma elgondolkodtam, hogy miert nincs meg Ancelottinak uj klubja, aztan hirtelen eszembe jutott az Inter, akik edzot keresnek, osszetettem, es mivan, ha Ancelotti veszi at a csapatot? szerintem siman lehetseges

lupetto 2011.06.24. 15:43:21

@mrscottpilgrim: Ancelotti inkább szerintem a PSG kispadjára gondold rá, vagy valahol Angliába. Szerintem kiozárt, h az Interhez menjen, amikor visszadobta a Rómát

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2011.06.24. 15:52:41

@lupetto: hat, most nincs eppen jo helyzetben, nincs igazan olyan nagycsapat, amelyiknek ures lenne a padja, szoval ha Moratti ajanlatot tesz, szerintem elfogadna, de akar a Roma ajanlatara is rabolintana most, csak mar keso, jo, persze, a Milan edzoje volt sokaig, de elotte a Juventuse is volt, meghat Leonardo is volt az Inter edzoje ugye, szoval siman lehetsegesnek tartom, bar az az igazsag, hogy Maci Laci nem igazan alkalmazkodo edzo, kell neki sok penz, hogy meg tudjon venni bizonyos tipusu jatekosokat, szoval az Inter szerintem most akar idealis is lehet neki, foleg ha Kaka is erkezik

Zsozsomessi · http://campionato.blog.hu/ 2011.06.24. 16:44:12

Gasperinit Rómában is elnézegettem volna
süti beállítások módosítása