Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Sneijder: Mourinho azt mondta, maradjak az Internél

2011.09.04. 17:45 MatteoMessina

Wesley Sneijderről, az Inter holland játékosáról rengeteg pletyka látott napvilágot a mercato idején és azóta is. A legutóbbi pár napban azzal volt tele az olasz sajtó, hogy a holland középpályás nagyon szívesen ment volna Manchesterbe, csupán Massimo Morattiéknak nem tetszettek az érte tett ajánlatokat. Sneijder nem először, de lehet utoljára (?) próbálta tisztázni a helyzetét:

„Soha nem gondolkoztam a távozáson. Amikor a szabadságomat töltöttem, a klub felhívta az ügynökömet és elmondták neki, hogy pénzre van szükségük és el akarnak engem adni. Ez az egyetlen oka annak, hogy egyáltalán beszéltem a Manchester United-ról, a City érdeklődéséről még csak nem is hallottam.”- árulta el a holland a Gazzetta dello Sport-nak.

„Boldog vagyok, hogy maradtam, mivel szeretem a várost, az embereket, az olasz focit és én tisztában vagyok vele, hogy az Inter mennyire erős. Szeretném kitölteni a szerződésemet a klubnál, ami 2015 nyaráig szól, de ez nem csak rajtam múlik.”

Végül az Inter elnökét, Morattit és korábbi edzőjét, Mourinhot méltatta. „Megannyi alkalommal beszéltem Morattival, ő egy rendkívüli személy. Teljesen átérzi, hogy min mennek keresztül a játékosok. Csodálatos ember. Mourinhoval is beszéltem, azt mondta maradjak, ezt a tanácsot adta, mivel az ő szíve is az Interé. Egy csodálatos edző és bármi is történt Barcelonában, kiállok mellette."

Szólj hozzá!

Címkék: sneijder inter

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr723202209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása