Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Materazzi: Leonardo miatt kellett elhagynom az Intert

2011.07.20. 14:45 MatteoMessina

Az Inter korábbi ikonja, a veterán Marco Materazzi a La Gazzetta dello Sportnak adott interjújában adott meglepő választ arra, hogy valójában miért is kellett felbontani a szerződését. „Akkor tisztázzuk, nem az én döntésem volt, hogy egy évvel korábban elhagyom az Intert.” – kezdte az olasz válogatott védő.

 

„Leonardo cserbenhagyott , a klub értesített, hogy nem szerepelek az edző terveiben és a Bajnokok Ligája keretbe se fog nevezni engem. Nem tudom, mi a valós oka annak, hogy Leonardo ki akart engem tenni. Nem okoztam problémát, amikor nem játszottam. Mindig azt mondta nekem, hogy mindent megkapok a pályán és azon kívül is, de már a Copa Italia döntőn se engedett egy percet sem játszani.” – árulta el, a lassan 38 éves Materazzi, majd a jövőjéről beszélt. „ Ha nem találok klubot augusztus végéig akkor egy megállapodás szerint visszatérek az Interhez, ahol játékosmegfigyelőként fogok dolgozni Piero Auselio mellett.” 

„Az Inter emblémáját a szívem fölé tetováltattam és örökre hálás leszek Massimo Morattinak, amiért hitt bennem, mikor mások már lemondtak rólam.”

 

(football-italia)

Szólj hozzá!

Címkék: materazzi inter

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr553083351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása