Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Musléra Törökországba igazol

2011.06.14. 08:30 Unimuck

Miután Fernando Musléra és a Lazio nem tudott zöld ágra vergődni a hálóőr jövő nyáron lejáró szerződésének meghosszabbítása kapcsán, az uruguay-i kapus elhagyja az olasz fővárost. A 24 éves játékos már fel is fedte új klubja kilétét, amely nem más, mint a török kirakatcsapat, a Galatasaray.

A dél-amerikai portást az Atletico Madrid és a Sevilla is szívesen soraiban tudta volna, ám ő végül a tizenhétszeres török bajnokcsapatot választotta.

"Kaptam ajánlatot Spanyolországból is, de én a Galatasarayt választottam. Ők akartak a leginkább engem. Azért megyek Törökországba, hogy sikeres legyek." - nyilatkozta a hálóőr. 

A hírek szerint Musléra 2016-ig szóló szerződést ír majd alá az isztambuli csapatnál, évi 2,5 millió €-s fizetéssel, ami további 300 ezer €-s bónusszal bővülhet sikeres szezont követően.

Az, hogy végül mennyit fizet a Galatasaray a Laziónak, még nem tudni, ugyanis a Biancocelesti épp a török csapat albán védekező-középpályását, Lorik Canat szemelte ki magának, így nem elképzelhetetlen, hogy a Galat a játékost is belevonja az üzletbe, csökkentve Musléra vétalárát. Egyes források szerint a törökök hajlandóak 2 millió €-t + Canat adni az uruguay-i hálóőrért.

7 komment

Címkék: lazio galatasaray mercato muslera

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr712981963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.06.14. 09:34:19

Ha ez a 14 millió euró igaz, akkor örömtáncot járok. Én úgy tudom, a Cana + 2 millióba is nehezen mentek bele.

Unimuck 2011.06.14. 09:43:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Így is van, javítottam. Remélem nem törtelek össze ezzel. :)
Köszi

Unimuck 2011.06.14. 09:51:05

Ki az új kapusjelölt?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.06.14. 10:07:28

@Unimuck: Én azt hittem, te más forrásból ilyet olvastál, nem mondom, hogy nem örültem volna neki, csak hogy mondjam: ennyire bolondnak nem nézem a törököket.
Marchetti percekre van körülbelül az aláírástól.

Zsozsomessi · http://campionato.blog.hu/ 2011.06.14. 10:53:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Szerintem Doni kéne nektek:D, egyébként Musléra nagyon jó kapus, de egy pénzéhes majomnak tűnik, szóval jó helyre kerül

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.06.14. 11:23:27

Keverik itt a szart rendesen Fonsecáék. Minden le volt tisztázva, erre az utolsó pillanatban előállnak azzal, hogy 3 év helyett 1 éves legyen a szerződés, ami nevetséges. Kibasznak így a két klubbal, Canával és nem utolsósorban Muslerával, mert Lotito nem fogja senkinek áron alul eladni, de lelkiismeret-furdalás nélkül a lelátóra ülteti, mint a Cagliari Marchettit.

A napnál is világosabb, hogy meg akarják szedni magukat ezen az üzleten, aztán gyorsan továbbállni. Nem hiszem, hogy ne tudnának megegyezni, de ha így alakul, hát nem fogom sajnálni Nandót, ahogy bánatosan ül az Olimpicóban.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2011.06.14. 16:32:20

latom en vagyok csak az egyetlen, aki azt mondja: kar Musleraert, a Galata hatalmas nagy visszalepes :P
süti beállítások módosítása