Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Ibrahimovic - A szezon végére elkészültem az erőmmel

2011.06.01. 13:30 Unimuck

A Milan svéd csillaga, Zlatan Ibrahimovic elmondása szerint nagyon bekezdett a szezon elején új csapatánál, minek köszönhetően az idény végére elkészült az erejével és mentálisan is elfáradt. Ennek tudható be az utolsó fordulókban begyűjtött két piros lapja is.

"A szezon vége felé összegyűjtöttem két elkerülhető kiállítást, de az első 6-7 Milannál töltött hónapom... Nem hiszem, hogy én valaha ilyen remekül kezdtem volna bármelyik csapatnál is. De talán túlságosan is magas fokon pörögtem, így a végére elfogyott a benzin, mind fizikálisan, mind mentálisan elfáradtam." - kezdte a Gazzetta dello Sport-nak tett nyilatkozatát a támadó.

"De mi a Milan vagyunk, egy remek csapat, és ott vannak a többiek, akik remekül tették a dolgukat, amikor én fáradt voltam."

A Milan Ibrahimovic hathatós segítségével 2004 után ismét elhódította a Scudettót, ám a svéd csatár ragaszkodik ahhoz, hogy ő is csak egy játékos a csapaton belül.

"Van egy nagyszerű tervünk, amint dolgozunk és én továbbra is ennek részese vagyok. Megnyertük a Scudettót, amely fontos lépés volt a helyes irány felé. Remélem, hogy végül elérjük a legfőbb céljainkat is."

Ibrahimovic 14 gólt szerzett a bajnokságban, ugyan annyit, mint csapattársai, Pato és Robinho.  

Szólj hozzá!

Címkék: milan ibrahimovic

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr132948414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása