Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Quagliarellát meglepte a Napoli jó szereplése

2011.04.30. 08:50 Unimuck

Fabio Quagliarella, a Juventus Nápolyból érkezett kölcsönjátékosa bevallotta, meglepte volt csapata remek idei teljesítménye.

"Nem bántam meg, hogy távoztam a Napolitól." - kezdte mondandóját Quagliarella, majd kitért az Azzurri teljesítményére. "Tudtam, hogy jó játékra képesek, de nem számítottam arra, hogy ilyen jól megy majd nekik. Őszintén szólva ez boldoggá tesz és nem is fogok ebből titkot csinálni. Ha valakinek előttünk kell állnia a tabellán, akkor jobb, ha az az én szülővárosom csapata." - zárta nyilatkozatát a Juventus támadója.

Szólj hozzá!

Címkék: juventus quagliarella napoli

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr982865467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása