Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Yuto Nagatomo - Játékommal bátorságot akartam adni a japán népnek

2011.03.12. 12:00 Unimuck

Tegnap az Inter a japán Yuto Nagatomóval a soraiban lépett pályára a Brescia ellen, ám a találkozó előtt pár órával erős földrengés és cunami pusztított Japán térségében, mely a távol-keleti játékost (is) érthető módon nagyon megrázta. 

A földrengés hallatán Nagatomo elmondta: "Borzalmas érzés volt. Teljesen pánikba estem. A mérkőzés előtt zavart voltam, csak a Japánban történtekre tudtam gondolni."

A találkozón, mely végül 1-1-re végződött, Samuel Eto'o a 18. percben szerzett találatát követően Nagatomo felé mutatott, majd átölelte az ázsiai játékost, kifejezve együttérzését a történtek kapcsán.

"Ahogy a mérkőzés elkezdődött sikerült félre tennem a negatív gondolataimat és a játékra összpontosítottam. Úgy gondoltam, ha jó teljesítményt nyújtok a pályán, azzal bátorságot adhatok a népemnek."

 

"A családom biztonságban van, de szeretném megköszönni Eto'o gesztusát, valamint köszönetet mondani a klubnak és szurkolóknak, hogy mellettem állnak ezekben a nehéz pillanatokban." - nyilatkozta Nagatomo. 

Szólj hozzá!

Címkék: inter brescia inter 1 1 yuto nagatomo nagatomo etoo

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr662733030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása