Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Ibrahimovics: Hogy megünneplem-e, ha gólt szerzek? Miért ne?

2010.11.13. 10:32 lupetto

 Első milánói derbyére készül a rossoneri színeiben Zlatan Ibrahimovics, s ez alkalomból a Sky Sports készített vele egy rövidebb interjút. A legfontosabb részleteket alább olvashatjátok (nem tükörfordításban);

"Egy különleges mérkőzés lesz mindenképpen. Van néhány kellemes emlékem a derbykről, de most már a Milan játékosa vagyok és csak ez számít. Korábbi szurkolóim várhatóan ellenem fordulnak majd, de a füttyök csak még inkább motiválni fognak."

"Hogy megünneplem-e, ha gólt szerzek vasárnap este? Miért ne? De ezt elsősorban az adott pillanat dönti majd el."

"Milánóban újra boldog vagyok. Barcelónában szenvedtem, Guardiolával a problémáimat esélyem sem volt megoldani, mert nem árulta el, azok miből erednek. Ezért is távoztam. De most újra jól érzem magam."

Majd néhány szóban beszélt még Milánóból való eligazolásának hátteréről is;

"Egy szakasz végéhez értünk. Úgy éreztem innét nem tudunk továbblépni és én mindenáron nyerni akartam. Ezért igazoltam Barcelónába, ahonnét győztesként távozhattam. Nem hiszem, hogy az én hibám, hogy az Inter korábban nem ért fel a csúcsra, az azt megelőző években a csapat közel sem volt ennyire egységes és ami a legfontosabb, közel sem volt ilyen erős."

Inter - Milan, vasárnap 20.45

Szólj hozzá!

Címkék: milan inter serie a ibrahimovic derby della madonnina

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr412445875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása