Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

AS Roma: Luis Enrique magyarázkodik a Bratislava elleni vereség után

2011.08.19. 14:00 MatteoMessina

A tegnap esti vereség ellenére az AS Roma edzője, Luis Enrique úgy gondolja, hogy nem hozott rossz döntéseket és nem látja különösebben reménytelennek a helyzetet. Az 1-0-ás vereség valóban nem ledolgozhatatlan, de a rómaiaknak nagyon össze kell szedniük magukat ahhoz, hogy végül ők kerüljenek ki győztesként ebből a párharcból.

„Azt a 11 játékost választottam, akikről úgy véltem, hogy a legjobbat fogják nyújtani a meccsen. Nem bántam meg a döntésemet. Az első félidőben számos gólhelyzetet alakítottunk ki, de nem voltunk elég higgadtak a befejezéseknél, míg az ellenfelünk nem tudott igazán közel kerülni a kapunkhoz. Az eredmény borzasztó, de láttam egy jó Romát, amely végül elkényelmesedett. Nem sikerült nyernünk idegenben de reméljük, hogy jövő hét csütörtökön legyőzzük ellenfelünket. A visszavágó most egy kicsit nehezebbnek ígérkezik, ezért szükségünk lesz a szurkolóink biztatására is.”- vélekedett a spanyol vezetőedző.

(football-italia)

2 komment

Címkék: roma el luis enrique

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr403164927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

il_ 2011.08.19. 14:24:07

Jó Rómát? Legjobb 11-et? Komolyan, egy vicc, ami a klub körül folyik.
Arról nem is beszélve, hogy Vucinicet eladja Sabatini 15 millióért, Osvaldóért meg, aki égett Firenzében meg Bolognában adna 18-at? Wtf? És hol az ígért pénz, mert idáig pluszban van a kassza és DiBenedetto semmit sem költött. Nem értem ezt az egészet, egyelőre úgy tűnik, két hónap alatt Sabatini hazavágta a keretet. Jó szakember, tehát biztos tudja mit csinál. De mit csinál?
Miért nem kezdett tegnap sem Borriello, sem Totti? Ez milyen taktikai döntés következménye volt? Ki fogja pótolni Menezt? Hol van Kjaer? Ki fog húzni a középpályán?
Kicsit kiakadtam, na

MatteoMessina 2011.08.19. 14:35:35

@il_: Megértelek, bár nem vagyok Roma szurkoló, de pont ma írtam egyik poszthoz, hogy eddig elég nagy csalódás a Roma, ahhoz képest, hogy mekkora ígéretek röpködtek nyár elején.
süti beállítások módosítása