Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Alvarez: Az Arsenalt is elutasítottam, csakhogy az Interben játszhassak

2011.07.13. 12:30 Unimuck

Az Inter új szerzeménye, Ricky Alvarez elárulta, még az Arsenaltól kapott ajánlatot is visszautasította, mivel mindenképp a Nerazzurrinál szerette volna folytatni pályafutását. 

"Csodálatos, hogy a világ legjobb csapatában játszhatom. Igaz, az Arsenal is érdeklődött irántam, de ismétlem, én a világ legjobb csapatát választottam. Emlékszem kiskoromban édesapámtól kaptam egy Nerazzurri sálat, azóta is megvan az a kincs."

"Sok argentin csapattársam van itt, akik biztosan segítenek majd a beilleszkedésben. Keményen dolgozom, hogy annyi trófeát nyerjek az Interrel, amennyit csak lehetséges. Igazán boldog vagyok."

"Szégyenlős vagyok, de nem a pályán, ahol felnőttem és ahol igazán otthon érzem magam. Középpályán szoktam játszani, de előrébb is jól érzem magam. Az edző dönt abban, milyen poszton vet be, erről még nem beszéltünk." - nyilatkozta Alvarez. 

A korábbi Boca Juniors játékos az Ágyúsok ajánlatát félretolva csapata Romaval kötött előszerződését is felrúgta, csakhogy az Interhez igazolhasson.

5 komment

Címkék: inter alvarez

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr933061715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2011.07.13. 13:10:35

"...de ismétlem, én a világ legjobb csapatát választottam"
szinvak a gyerek :D

Mr One-Two 2011.07.13. 13:32:09

Eléggé:D
Azért arra kíváncsi leszek, mennyit fog játszani Sneijder mellett...

lupetto 2011.07.13. 13:45:25

@Mr One-Two: ez tényleg nagy kérdés. Jó igazolás, de hozzátéve mindehhez Gasp ismert fétiseit, egyelőre el nem tudom képzelni az Inter felállását. Vagy csak kellett a minőségi csere a sok front miatt

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2011.07.13. 19:22:10

@lupetto: pedig szerintem egyszeru a keplet:
4-3/3-4-2-1
Gasp ugye nem szeret egy iranyitoval jatszani, igy most akkor kettovel fog:
Sneijder, Alvarez/Eto'o - Pazzini/Milito

persze csak tipp, ha bejon, josztok egy sorommel, vagy valami :D

Mr One-Two 2011.07.13. 21:03:19

De ez az, hogy akkor Eto'o hova? Mondjuk Sneijder nagyon úgy tűnik, hogy megy, és akkor Alvarez Eto'o-val jónak tűnik.
süti beállítások módosítása