Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Marchetti a Lazio új kapusa

2011.07.06. 20:10 Unimuck

A Lazio megtalálta a távozófélben lévő Musléra utódját. A fővárosi klub 5,2 millió €-ért leigazolta a Cagliari kegyvesztett hálóőrét, Federico Marchettit, aki bízik abban, hogy új csapatával remek szezont fut majd és végleg lezárná a körülötte zajló negatív történések.

"Nagyszerű pillanat volt az életemben, amikor aláírtam a Lazióhoz. Remek a csapat és tovább erősödik, hála az elnöknek, Lotito úrnak, aki még hoz pár új játékost a klubhoz. Ezzel a kerettel úgy vélem elérjük majd a célkitűzéseinket."

"Több, mint egy éve nem védtem a Cagliarinál. Nehéz időszakon vagyok túl, de keményen edzettem ez idő alatt is. Szeretném megköszönni a Cagliari szurkolóinak az együtt töltött éveket, hiszen ők mindig mellettem álltak." - nyilatkozta Machetti. 

A 28 éves hálóőr 2016-ig írt alá a Lazióhoz.

1 komment

Címkék: lazio mercato

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr63045267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.07.06. 20:16:29

Ha formába jön, akár a legerősebb igazolás lehet, az eddigi kicsit gyenge posztra. Bár amilyen okosan rakosgatja Lotito a bábukat, nehéz dönteni.
süti beállítások módosítása