Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Hamsik szívesen maradna Nápolyban, de a Milan egy másik dimenzió lenne

2011.06.28. 17:00 Unimuck

A média hetek óta találgat, vajon ki lehet Galliani Mr. X-e, ki fogja pótolni a Milantól távozó Andrea Pirlót?! A sajtóban erre a posztra mindenképpen a Napoli csillaga, Marek Hamsik a nyerő, akit egyre többször hoznak összefüggésbe a Rossonerivel. A szlovák támadó fiatal kora ellenére már hosszú idő óta érett futballt produkál az olasz elsőosztályban, így neve óhatatlanul egybecseng a legjobb csapatokéval. A 23 éves labdarúgó az esetleges milánói szerződéséről nyilatkozott.

"Az átigazolási időszakban mindig rengeteg pletyka forog a médiában, bevallom, én magam se tudom, hogy mikor váltok csapatot, ha egyáltalán váltok. Boldog vagyok Nápolyban, bár én is hallottam a rólam és a Milanról szóló pletykákat. Nyilvánvalóan előrelépés lenne számomra, ha odaigazolnék, a Milan világviszonylatban is egy top klub. Milánóban minden bizonnyal lehetőségem nyílna arra, hogy trófeákat nyerjek, ami eddig még nem adatott meg számomra. Azonban De Laurentiis elnök úr még nem akar eladni engem. Meglátjuk mit hoz a jövő. Mindenre választ kapnánk, ha érkezne értem hivatalos ajánlat. Egy biztos, nem akarom elhagyni Olaszországot. Fekszik nekem a Serie A, itt váltam igazi futballistává, maradni szeretnék." - nyilatkozta Marek Hamsik.

Valószínűleg Gallianinak nem kellene sokat győzködni a klubváltásról a szlovák támadót, ez esetben sokkal inkább a Napoli presidentéje tűnik a keményebb diónak.

Szólj hozzá!

Címkék: milan napoli mercato hamsik

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr123022044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása