Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Hivatalosan is Cosmi a Palermo új vezetőedzője

2011.03.01. 09:17 lupetto

 "Nem volt könnyű nap a mai, de menesztettem Rossit és helyére kineveztem Serse Cosmit." - nyilatkozta a szicíliai klub elnöke még a tegnapi nap során a Processo di Biscardinak adott interjújában.

"Fájdalmas döntés volt, de meg kellett hoznom, a rengeteg beszedett gól miatt."

"Tudom, hogy nem vagyok egy egyszerű elnök, de néhány dolgot azért én is megtanultam a futballról és visszanézve a mérkőzést sorra fedeztem fel az edzői hibákat. Sokat beszélgettem a csapatról korábban Rossival, de nem fogadta meg a tanácsaimat."

"Lehetőséget adtam Cosminak, hogy nyerje meg a Coppa Italia-t vagy végezzen olyan helyen, mely Európa Liga-helyezést ér jövőre a csapat számára. Ha élni tud e lehetőséggel a jövőben is megkapja a bizalmat." - foglalta össze végül klubja update-elt terveit a presidente.

Szólj hozzá!

Címkék: rossi palermo zamparini cosmi

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr772700479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása