Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Menjetek inkább dolgozni

2010.06.20. 19:57 lupetto

 Ma délután volt szerencsém többek között egy római és egy leccei barátommal végigszenvedni a válogatott döntetlenjét és a címben szereplő mondat a két olasz nagy egyetértése révén született, ha jól emlékszem valami "parádésra" sikeredett Chiellini indítást követően. Ne beszéljünk félre szerintem, Új-Zéland ellen kifejezetten szégyen a mai eredmény, a kiwiknél gyengébb csapat nem hiszem, hogy lenne az egész világbajnokságon.

És bár mentségként több kommentben is olvashattuk, hogy "dehát mentek azért előre a srácok becsülettel", ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy ez az, ami miatt csak még szomorúbb mindez, a küzdőszellem valóban nem volt hiányolható, magyarán más válasz nem maradt, ennyire szar ez a mostani együttes.

Marchettit nehéz lenne hibáztatni, egyszer kellett volna védenie, akkor meg nem volt esélye, a pályán volt ő is, nagyjából ennyi. A két szélső hátvédünk közül Zambrotta még valamennyire elfogadható teljesítményt nyújtott volna, ha az ellenfél mondjuk Hollandia (majd lesz nemsoká), így csak egy hiba nélküli alibit hozott, ami azért nagyon kevés, Criscito pedig egyszerűen annyira minősíthetetlent produkált, hogy ezzel a teljesítménnyel nemhogy a Genovába, de még a Juventusba sem fért volna be az idény során. Chiellini borzasztó messze van csúcsformájától, Cannavaróra pedig már tényleg nem szeretnék semmit sem írni, max annyit, hogy ezúton kérem, sőt könyörgök neki, hogy fejezze be még ma este a pályafutását, mert rossz nézni, ahogy mindent lerombol maga körül.

De Rossi talán a legjobb volt ma délután is a szintén meg-megvillanó Montolivóval egyetemben, őket talán nem kéne bántani, Pepe és Marchisio viszont kurva nagy bajban lenne, ha válaszolniuk kéne arra az egyszerű kérdésre, hogy vajon ma 4 és 6 óra között mi az Istennel töltötték el az idejüket.

Gilardinóról nekem fel se tűnt, hogy a pályán volt, míg Iaquinta is csak újra bizonyította, hogy nem véletlenül nem ismeri a nevét még mindig a világ 90 százaléka annak ellenére sem, hogy évek óta zebracsíkban tolja. Pazzini jó, hogy beállt, talán egyszer labdába is ért, Camoranesi pedig már a második mérkőzésén szenved kibaszott látványosan, jobb lenne mindenkinek ha ehelyett a kedvtelen fos helyett inkább hazautazna. Majd végül Di Natale, akit nem szívesen kritizálnék, hiszen akar ő és megy-megy előre, de valahol mégis mindent elmond erről a mostani csapatról, hogy egy ilyen kvalitású játékos viselheti a legendás 10-es azúrkék mezt.

Egy nagy rakás sz.r volt tehát ez a mai teljesítmény és remélem közületek van bárki is, aki tudja, hogy mitől fog majd mindez bármiféle fordulatot venni, mert én személy szerint sajnos minden eddigi kötelező optimizmusom ellenére is kezdem teljesen elveszíteni a csapatba vetett összes hitemet.

Ui: Lippiről ma jobb, ha nem is beszélünk, ahhoz túlságosan sokat tett már le az asztalra, hogy rázúdítsuk, amit megérdemelne

És mivel ez most tényleg válságstáb, akinek ötlete van, írjon okokat mitől tarthatunk itt vajon.

71 komment

Címkék: squadra azzurra

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr922096299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unimuck 2010.06.20. 20:38:19

Fiatalok hanyagolása a Serie A-ban! Itáliában 23-24 évesen még mindig fiatalnak és tehetségnek tartanak egy-egy jobb képességű játékost, nem tesznek rá akkora terhet, mint az idősebbekre... Más nagy bajnokságban már 20-21 éves korra kiderül, h a legnagyobbak közé tartozik vki vagy sem.Így még ha van is (márpedig van)tehetséges fiatal olasz, azok a Bariban, a Genoaban játszanak és nem az európai szinten is meghatározó olasz nagycsapatokban(utóbbi években se beszélhetünk ilyenről...) Itt az egyik, hanem a legnagyobb bibi. Nincs kiből meríteni. Nem tudott volna Lippi jóval jobb keretet összerakni, max két-három játékost leszámítva ide vagy oda. Az aranygeneráció kiöregszik lassan, nem képes már olyan robbanékony, jó teljesítményre, mint pár évvel ezelőtt. Ennek ellenére szentül hiszem, h Szlovákián és Hollandián is átverekszi magát gárda, mint csapat!

1kutya 2010.06.20. 21:15:25

@Unimuck: ha eljutnak odáig (mármint az oranje-ra gondoltam).

csabax · http://www.bacskaisport.hu 2010.06.20. 21:26:53

Úgy tűnik, hogy Brazília előtt nem Paraguay, hanem Olaszország kerül majd fel Hollandia áldozatainak listájára.
Az 1982-es világbajnokság óta picinykét szimpatizálok az olasz válogatottal. Ezért reméltem, hogy a taljánok csoportelsők lesznek és ezzel elkerülik a narancssárga mezeseket. Bár, őszintén szólva, nem fogok bánkódni, amikor Hollandia jó alaposan a földbe döngöli majd ezt a mostani olasz válogatottat.

lupetto 2010.06.20. 22:10:32

@Unimuck: ez oké, de egyrészt ezt eddig is tudtunk, plusz korábban sem volt ez másképp. Viszont ebben a keretben még úgy is, hogy nyilván volt ennél sokkal erősebb is korábban, azért jóval több van, de töredékét sem hozzák a valós tudásuknak. El nem tudom képzelni, hogy miért. Ennyire fáradtak nem lehetnek, motivációs probléma nem lehetne, hiszen itt a nagy lehetőség sokaknak, hogy megmutassák ők se rosszak, sőt. Erre...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.20. 22:15:04

Ami reményt adhat az 1982, akkoris kilátástalan játékkal három gyengébb csapat elleni döntetlennel és egy rúgott góllal (most már 2 van) jutott tovább az azzuri a csoportból. Alakulhat most is úgy, hogy elég lesz a három döntetlen a továbbjutáshoz, abban a valószínűsíthető esetben, ha Parguay megveri Új-Zélandot. Addig is Szlovákiát meg kell verni, Pirloval vagy nélküle.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.20. 22:26:53

@lupetto: Remélem, hogy túl erősre sikerüét a sestrieri edzőtábor, talán a torna második két hetére időzítették a formát, csak eljussanak addig.

Az első félidő végén volt egy vállalható húsz perce a csapatnak góllal helyzetekkel, nem jött jól a szünet. A Pepe-Camoranesi csere teljesen érthetetlen volt számomra, Nem volt olyan rossz a Pepe.

A második félidőben ahogy telt az idő egyre görcsösebb lett a csapat. Másrészt meg fölslegesen ívelgettek a hegyomlás új-zélandi husángok közé.

@Unimuck: A fiatalabb tehetségnek mondott Marchisio eddig teljes csőd. Ősszel jól játszott a Juvéban, de a sérülése után ő is egy kalap szahar lett, ezt a formáját át is mentette a végére.

raoul_duke 2010.06.20. 22:34:16

Nincs semmi és senki ebben a csapatban, ami alapján reálisan helye van mondjuk az első 8-ban. Jó kivonat a Serie A állapotáról.

pyrogate · http://laalbirroja.blog.hu/ 2010.06.20. 22:59:17

lehetséges, hogy mégse ezt a blogot fogjuk olvasni valamelyik abszolút érdektelen csapat blogja mellett...

1kutya 2010.06.20. 22:59:42

@popp: márpedig megveri (mármint paraguay új-zélandot).

pyrogate · http://laalbirroja.blog.hu/ 2010.06.20. 22:59:47

kimaradt, hogy legtovább:)

Persze megmondtuk mi, hogy Paraguay lesz a csoportelső, de azért itt egy minimális olasz győzelmet kalkuláltam. Hiába no, kiderült, hogy ez az egyik leggyengébb csoport :/

Cs 2010.06.20. 23:07:05

Eehhhhh :)

S az lesz a futball legnagyobb szégyene, hogy az olasz válogatott tovább fog jutni. Az utolsó meccsen majd pont annyira összekaparják magukat, amennyire kell, meg majd jönnek mázlik. Szokás szerint. Aztán meg majd beindulnak a kieséses szakaszban. Szokás szerint. S akkor már senki nem fog emlékezni arra, hogy valójában milyen bénák. :( Szokás szerint.

lupetto 2010.06.20. 23:07:23

@pyrogate: attól még olvashattok minket legtovább :)

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.20. 23:13:18

Olasz barátainknak baromi nagy szerencséje van, hogy ilyen gyengécske csoportba kerültek, és a borzasztó teljesítményükkel is másodikok lehetnek.

Abban az egyben bízhatnak, hogy a szokásos olasz szerencse azért még kitart úgy is, hogy nincsen mögötte értékelhető játék.

Én például nem szimpatizálok a squadra azurrival, (remélem jól írtam), de a szlovákoknak azért nem fogok drukkolni!

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.20. 23:14:17

@Cs: Tökéletesen egyetértek! Mindig ez van! Undorító!

Unimuck 2010.06.20. 23:15:52

@lupetto: Persze, h többet kellene ennek a keretnek is teljesítenie, de gondoljuk végig kinek volt jó szezonja, ki játszott olyan őrülten jól?! Senki. Középpályán egy olyan játékos sincs, aki igazi vezér tudna lenni. De Rossi lenne erre a legkézenfekvőbb, de ő sem győzött eddig meg engem plusz Lippi túlságosan hátul játszatja. Marchisiot olyan posztokon játszatja Lippi, ahol eddig nem vagy csak keveset játszott. Mindenki próbál darálni, de rohadtul nincs senki formába.

Unimuck 2010.06.20. 23:21:23

@Magyarvagyok_Nemturista: Tényleg undorító, h olyan szarok az olaszok, h néha VB-t nyernek, pfúj :)

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.20. 23:27:40

@Unimuck: De hogyan jutnak el odáig??? Nem akarok ezen vitatkozni, mert úgysem tudlak meggyőzni, mint ahogy te sem engem. Szóval kívánok neked és az összes olasz drukkernek kellemes békés jó éjszakát! :)

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.06.20. 23:29:04

@Unimuck: de tényleg, 4 VB, az milyen undorító már :))))

Pistie 2010.06.20. 23:43:09

"Pepe és Marchisio viszont kurva nagy bajban lenne, ha válaszolniuk kéne arra az egyszerű kérdésre, hogy vajon ma 4 és 6 óra között mi az Istennel töltötték el az idejüket."

Ezen a mondaton szakadtam! :)

Bladvaki 2010.06.20. 23:53:30

Ha valaki egy blogban leírja, hogy "szar", "kurva" és "kibaszott", akkor utána mi értelme van a "sz.r" kifejezést használni, ami amúgy is a legképmutatóbb netes "stílus" isklapéldája?

Mielőtt kritikát kapnék offolásért, gyorsan párhuzamot vonok az olaszok játékának következetlensége, alacsony színvonala és a blogbejegyzés között.

herbert 2010.06.21. 00:08:19

Szlovákiával, Új-Zélanddal ez tűnt a leggagyibb csoportnak. Ehhez képest a kiwik még csoportelsők lehetnek:)

lupetto 2010.06.21. 00:25:12

Na, ha mindenki kiörömködte magát a nyomorunkon, akkor esetleg beszélhetnénk kicsit a poszt érdemi részéről is (már ha egyáltalán van ilyen). Nekem továbbra sem tűnik ennyire gyengének ez a keret és el nem tudom képzelni mi szüli ezt az impotens játékot. Olyan, mintha nem lenne kellő respectje és motiválóereje Lippinek, ami tulajdonképpen elképzelhetetlen, más okot meg nem nagyon látok, mert ezek a játékosok nem lehetnek "jól lakottak", ebben remek egyensúlyt talált Lippi. A fáradtság nem indok, mindenki fáradt

The Paramour 2010.06.21. 00:30:34

Szerintem az olasz válogatott erejét méltán tükrözi hogy a hazai bajnokság első két helyezettjéből 1 játékos van a keretben (De Rossi). Ki kell nevelni egy új generációt, különben nem lesznek sokeresek sokáig.

löwen 2010.06.21. 01:08:48

Szerintem érdemes elővenni a szabálykönyvet. Adott a csoport, 3. csoportkör ha veszít Olaszország akkor kiesik ez egyértelmű ha nyer akkor továbbjut ez is egyértelmű. Ha nyer és Paraguay veszít pontegyenlőség Új-Zélanddal gólkülönbség dönt az első és második továbbjutóról (Olaszország és Új-Zéland, Paraguay kiesik). Itt nagyobb az esélye hogy nem lesz azonos a gólarány nem is érdekes egyenlőre a lényeg hogy továbbjut. Ha viszont Paraguay és Olaszország is döntetlent játszik ne adj isten 1:1 - 1:1(a lényeg hogy azonos lőtt gól, mindkét meccs lehet 0-0, 10-10) akkor pontegyenlőség Új-Zélanddal és gólarányt nézve is egyenlő lesz a két csapat a továbbjutó második helyen. Szóval akkor sorsolás lesz?! mert a szabályzat ilyesmit ír.

dynand 2010.06.21. 03:25:08

Ez a csapat egy kalap szart sem ér. Várni kell négy évet, míg beérik egy új generáció, egész addig ez a szomorú valóság. Volt némi rossz előérzetem a VB előtt, de azért ez akkor is szíven ütött... Az pedig a minimum, hogy a vébé után megköszönik Lippi munkáját, és keresnek mást a helyére.

fdgfdg 2010.06.21. 04:57:10

szerintem ehez szegeny oreg Lippinek nem sok koze van. Lippi 4 eve igen komoly szerepet vallalt abban, hogy az olaszok VBt nyertek. Amugy en azon agyaltam sokat, hogy vajon Cannavaro jatekat az olasz valogatott gyengesege pecseteli meg, vagypedig a karszalagot viselo osoreg klasszis aranylabdas betonhatved benasaga hat ki az egesz csapatra ? :) Nyilvan neki kene minimum a hetvedeket dirigalni a palyan, de valaki aki sokat hibazik, ket fontos golban benne van stb. nem fog magabiztosan parancsokat osztogatni.

mikka 2010.06.21. 06:11:18

a kotschog olaszok miatt tartunk it...szerintem..

mikka 2010.06.21. 06:19:40

ezek nem sportolok es jatekosok... ezek iparosok..csak vegig kell nezni rajtuk..mekkora teher nekik a valogatottsag..es ez nem csak a digokra vonatkozik
az angolok szinten szakmunkasok..a spanyolok a franciak meg kulonosen.. szoval tulajdonkepp minden nagy europai fociliga errol szol..
menj , dolgozz kapsz egy kis marketing es imago tamogatast , termeszetesen penzt es ezzel ennyi. A tuz ami akkor kell hogy igazan egjen az emberben amikor cimeres mezt visel mar nincs meg ezekben az emberekben. nem ehesek...azok voltak..amikor "kolykok" voltak..de mar nem azok..viharvert faradt szakmunkasok akiknek ez a VB csak egy extra nyug a nyakukon...Anelka esete peldazza ezt jol...Tudta o pontosan hogy hazamenetel lesz neki ha beszol es megis megtette.. nem hazafiassagbol..attol o mar oregebb roka..azert mert faradt..pihenni akar hogy jo szezonja legyen mert a csaladnak kell a le es ha most itt toreti ossze magat fizikailag vagy mentalisan akkor nincs meccs premium a klubcsapatnal..Nem hulyek ezek..iparosok..vallalkozo iparosok azoknak minden trukjevel felszerelve..
Csak vessetek egy pillantast az oroszlanokkent kuzdo kiscsapatokra..kuzdenek meg akkor is ha mar kezdo sipszo elott leirtak oket..Ez a szegyen a nagycsapatokra nezve.. Nincs benne penz..faradtak nem torik magukat,utaljak afrikat mint a szart..hideg van..a kocsog vuvuzela csak meg jobban farasztja oket az egesz eves obegatas / szurkolos szezon utan.. A kicsiknek ez meg uj..persze hogy elvezik a cimeres mezt.. Anelka?? szarik bele..ahogy a tobbiek is az olasz csapatbol vagy a spanyolbol vagy etc etc

Webkettő Géza 2010.06.21. 06:28:13

Paramour írta meg a frankót: "Szerintem az olasz válogatott erejét méltán tükrözi hogy a hazai bajnokság első két helyezettjéből 1 játékos van a keretben (De Rossi)." Ez meg nyilván azért van, mert az élcsapatoknál kis túlzással dísznek van csak olasz játékos. Nincs terük kifuni a tehetséges fiataloknak (és nincsenek is elegen).

hááááát 2010.06.21. 07:27:54

Nem értem a problémát.Szokás szerint a fű alatt továbbjutnak a csoportból, és a végén a ki-ki meccseken valahogy összeszedik magukat.Forza Italy!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.21. 07:48:29

@löwen: Nem akkor a Fifa Koefficiens dönt és az olaszok jutnak tovább. Ez az az eset, amelyikben akkora köpködés áradat indulna az olasz csapat felé, hogy sok csulától ázottan kivernék Hollandiát. ;-)

1kutya 2010.06.21. 08:18:21

@löwen: "...és Paraguay veszít..."

erre kb. akkora az esély, minthogy én legyek a római pápa:)

Hódos Hajnalka 2010.06.21. 08:19:34

Egyetértek popp-pal: én is felszisszentem a Pepe-Camora csere láttán, le is írtam tegnap, de a technika kifogott rajtam.
Azt nem is mertem remélni, hogy jön Quagliarella és Lippi felforgatja a csapatot.

Ezeket az ívelgetéseket sem értettem, mintha az lett volna a taktika, hogy íveljük át az új-zélandi középpálya felett jó magasan a labdát, aztán elöl kezdjen vele valaki amit akar.
Nem látom az elképzelést, a taktikát.

Amit nem mondtatok és szerintem fontos, hogy nincs a csapatban egy olyan ember, aki összerántaná a csapatot. Valaki olyanra gondolok, aki, ha felmegy a pályára, már magától attól megváltozik a játék.
Nincs tűz, nincs parázs, nincs szenvedély.
Camorát elnézve megfordult a fejemben: neki vajon mi lehet a motivációja?
És eszembe jutottak a Kemény-fiúk is, mikor szakemberek és mindenki más is azt latolgatta, vajon egy Kásásban, egy Storczban van-e még annyi motiváció, ami elég ahhoz, hogy felszívják magukat?

Már leírtam egy posztban, most is kénytelen vagyok, olyan megúszós ez az egész.

votvalamikor 2010.06.21. 08:26:48

Valóban régen láthattunk ennyire rossz olasz csapatot. Két ok mégis van, miért bizakodjunk. 1.: Pirlo felépül, és tartást ad a középpályának - eddig úgy tűnt, csak de Rossi van ebben a sorban. 2. két döntetlennel nyitni, függetlenül az ellenféltől - na ez bizony tipikus olasz. A szlovákok ellen egy kínkeserves 1-0, és máris megvan a továbbjutás. Sőt, elég lehet egy iksz is, ha Paraguay győz a kiwik ellen. Gyönyörű, és igazi olasz lenne három döntetlennel továbbmenni. Aztán persze már mindegy, kit kap a squaddra azzurra, mert kiesik. Forza Italia!

ulver 2010.06.21. 08:40:06

Nézzük a jó oldalát: nem kapott ki a csapat (sőt vb-n már kb. ezer éve nem kapott ki fontos meccsen - Korea nem ér)

De Rossi és Montolivo egész rendben volt, bár tényleg fáj kimondani: várom, hogy Pirlo visszatérjen a szar alibi játékával, amit az utóbbi időben tol - egy jó passz kijöhet belőle, az meg akár 3 pontot is jelenthet.

Kikaptak már a franciák, németek, spanyolok, az olaszok nem.

A továbbjutás szinte meg van (még egy döntetlennel is).

Amit nem értek egyszerűen, hogy a paraguayiak elleni meccs után mit láthatott Lippi, hogy Marchisio és Gilardino ismét kezdett. Igazából akkor lettem ideges, amikor bejött Camoranesi - hát könyörgöm miért???

Második helyen továbbjutás, aztán Hollandia ellen tizenegyesek.

A hollandok helyében leadnám a kamerun elleni meccset, és ráhajtanék a második helyre - mindenki jobban járna.

stars7726 2010.06.21. 08:47:31

az olaszok bekerültek a leggyngébb csoportba,mégis szenvednek.mik lehetnek az okok?pl,rengeteg a külföldi a serie A ban,lásd pl Inter,aztán hol vannak az olasz fiatalok?és hát sajnos,nincsen zola,vialli,vieri,albertini,del piero,robi baggio,maldini,baresi,stb stb...meg aztán az elmúlt évek húzos bundabotrányairól ne is beszéljünk.a legnagyobb ciki azonban az,hogy ilyen játékkal,és teljesítménnyel is tovább lehet jutni.elkeserítő a mai európai labdarúgás.és itt nem kizárólag az olaszokra gondolok.

Zozoo 2010.06.21. 08:49:33

Lippi a válogatás közbe követte el a legnagyobb hibáját. Őszintén gondolom, hogy az igazán esélyesek között a pillanatnyi forma dönt egy világeseményen.
Erre telerakja a válogatottat a JUVENTUS játékosaival. (Juve drukker vagyok egyébként)
Az egyetlen vállalható formában lévő csapatból (Roma) egyetlen árva De Rossi-t tudott behúzni, akinek összetett kézzel köszönheti meg az eddigi 2 pontot, és azt, hogy nem kell máris pakolnia.
Sikerült kivinni a Juve szenvedését a VBre is.
Az Interből ugye nem volt kit beválogatni, Ballotellit szerencsére otthon hagyta. (mondjuk ha az azúrkék mezt is leköpné, talán eltűnne végre a fociból).

De, hogy kicsit konstruktív is legyek:

De Rossi-t visszatenni a védelembe, hogy ne legyen már minden meccsen egy baki, Pazzinit előre Iaquinta helyett, és reménykedni, hogy a felépülő Pirlo nem a milánói cipőjét hozta el, mert akkor semmi nem menti meg a csapatot a csúfos kudarctól.
(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy Pazzini mellől otthon hagyni Cassanót talán a legdurvább idiotizmus az egész VB keretben.)

Lats 2010.06.21. 08:54:51

hiányoznak a kreatív játékosok. Véleményem szerint egy CASSANO kaliberű játékossal be tudták volna húzni a meccseket, dehát nem kellett pl. Ő sem...

Hódos Hajnalka 2010.06.21. 09:03:10

@Lats: Kösz, én már nem merem ezt leírni, mert kezdem úgy érezni magam, mint egy rossz papagáj :D

Zozoo 2010.06.21. 09:05:32

@popp: Nincs további számolás, Fifa Koefficiens, hanem sorsolnak (az eddigiektől eltérően).

Lasombra 2010.06.21. 09:10:44

már minden elhangzott, ami szóba jöhet, de egy hozzászólással szeretném nyomatékosítani, hogy Cannavaronak találjanak valami már elfoglaltságot a meccs idejére.
komolyan, nemhogy hasznos, de kimondottan veszélyes a védelemben.
sic transit gloria mundi.

csk-nak mehet De Rossi, védelembe meg vmelyik fiatal pados.

bluevoodoo 2010.06.21. 10:32:17

Botrányos ez a VB-szereplés eddig, nagyon hiányoznak a Cassano-Rossi-jellegű kreatív játékosok a támadásokból, a védelmet szerintem a padról simán gatyába lehetne rázni, csak Cannavaro helyére menjen be Bonucci, Criscito helyére pedig Maggio, és rendben is van. Akitől a legjobban féltem - Zambrotta -, az kb. stabilan a csapat legjobbjai közt votl mindkét meccsen. Érdekes amúgy, hogy a töketlen középpályások (Marchisio, Pepe és Camoranesi) helyett a támadásoknál ő szolgált még úgy-ahogy váratlan megoldásokkal és stabil felfutásokkal. Ami elöl történik, az nem váratlan, mivel Iaquinta nem több egy hajtós iparosnál, nem szervező alkat, Gilardino meg a fent említett töketlenkedés miatt olyan egyedül van, mint az ujjam, sztem nem őt kell bántani elsősorban a szürkesége miatt, hanem Lippit, hogy nem húz valami újat a taktikában. Ezt a felíveléses dolgot nem is értem, esélyük sem volt bármit kezdeni a sokkal nagyobb és erősebb új-zélandi védők ellen, főleg Di Natale beállása után. Montolivo viszont szerintem jól és szépen is játszik, csakhát egy fecske nem csinál nyarat. Pirlo nagyon hiányzik ide szerintem amúgy. Én a következő felállást próbálnám ki:

Marchetti - Maggio, Chiellini, Bonucci, Zambrotta - Montolivo, De Rossi, Pirlo (ha felépül, ha nem, akkor Pepe vagy Marchisio végszükség esetére), Di Natale - Gilardino, Quagliarella

Mindezt úgy, hogy gyakorlatilag három középső középpályás, akiket a szélen támadásoknál Zambrotta és Maggio megtámogat felfutásokkal, Di Natale a két csatár mögött hátravontan osztogatja a labdákat és szervezi a támadásokat. De ilyesmit úgysem fog húzni Lippi. Szerintem még akár kiesés is lehet ebből a csoportkörben sajnos, ha ugyanezzel a felejtős taktikával állnak ki az utolsó meccsen is.

IIsten 2010.06.21. 11:05:55

természetesen, ismerve az olaszokat, ebből a trágyadombból képesek várat építeni, úgyhogy még mindig nem írnám le őket véglegesen.
ettől függetlenül nem kanna várót meg kamoranénit kell szidni, mert ők ennyit tudnak. öregek, egye gyengébb szezonok után mit lehetne várni tőlük? ha erőspaprikát vágsz, és megdörzsölöd a szemed, nem a paprika a hülye, hanem lippi. hogyan lehet egy ilyen rémes szezon után akár egy juve-s játékost is elhozni, nemhogy szinte a komplett csapatot? fölösleges cassanot emlegetni. szinte bárkit el lehetett volna hozni, csak ne ezeket a játékososkat.

az meg mindent elmond, hogy a teljesen visszavont védekező középpályás derossinak köszönhető mindkét gól, mindkét pont. ő az egyetlen, akire nyugodt szívvel rámondoom, hogy igen, ő a vb keretbe való, vele még nyerni is lehet.

Verliebte (törölt) 2010.06.21. 11:37:30

@IIsten: igen, teljesen egyet kell, hogy értsek veled. én mondjuk a juvenak szurkolok, de elismerem, hogy most semmi keresnivalójuk itt.
az is igaz, hogy képesek sokmindenre az olaszok, de félek, hogy ehhez Buffon is kellett volna. Mert elképzelhetőnek tartok pár 11es csatát is.

Mocoroga 2010.06.21. 12:36:50

@The Paramour: Akkor nézd már meg a bajnokság első helyezett csapatában mennyi is a stabil kezdő olasz játékos???
Onnan mégis kit kellett volna elhozni a vébére?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.21. 12:38:42

@stars7726: "elkeserítő a mai európai labdarúgás.és itt nem kizárólag az olaszokra gondolok." - 2002-ben Ázsiában is maga alatt szerepelt a legtöbb európai nagycsapat, aztán 2006-ban Németországban hat európai volt a nyolc között és full európai elődöntőket játszottak. Szerintem az utolsó fordulóban valahogy tovább szenvedi magát Anglia, Németország, Olaszország na meg az utsó két meccsével Sapnyolország. A tizenhat között meg már csak történelem, ki hogy szerepelt a csoportban.

stars7726 2010.06.21. 12:56:58

@popp: "elkeserítő a mai európai labdarúgás" a MAI ,bocs,nem a 2002es,és a 2006ról írtam.most 2010 van.kicsit a tovább szenvedésből van már elég.

Tuborgbeer 2010.06.21. 13:30:24

Luca Toni miért nincs a keretben? Sérült vagy csak nem hívták meg?

raoul_duke 2010.06.21. 14:13:18

Én akár egy Marchetti - Maggio, De Rossi, Chiellini, Zambrotta - Gattuso, Montolivo, Palombo - Pirlo - Di Natale - Gilardino kezdőt is megnéznék, de nem látom sehol azt, ami alapján esélyes lehet a csapat egy bármelyik, közepesnél erősebb válogatott ellen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.21. 14:24:37

@stars7726: Csak azt akartam jelezni, hogy most így máskor úgy, én még nem temetném.

lupetto 2010.06.21. 14:26:32

De Rossi hátsó sorba vezénylése tényleg stabilizálhatná a védelmet, viszont félő, hogy ez a középpályás szűrésünk feladásával járna, ami viszont csak még több kapott gólt eredményezne.
Szerintem most akkor vagy az van, hogy elfogadjuk, hogy ennyire instabil a védelmünk és egy sorral előttük összeáll a Gattuso - De Rossi fal, ami viszont nyilvánvalóan az eddig is haldokló támadójátékunkat gyengíti majd még tovább, vagy egyszerűen elkezdünk izomból 3 csatárral és Pirlóval rohamozni, hogy valahogy több gólt rúgjunk, mint ahogy kapunk.
Én az előbbire szavaznék, már csak azért is, mert az már most tisztán látszik, hogy ahhoz, hogy mi diktáljunk iramot és tartsuk nyomás alatt az ellent kevés ez a keret, de ha valahogy tovább vergődünk, kontrákból néhány gyorsabb játékos (Pepe, Di Natale) képességeit kihasználva kis szerencsével sokáig mehetünk

lupetto 2010.06.21. 14:28:30

Szóval vissza az alapokhoz, a nyolcaddöntőtől jöhet a jól bevált catenaccio, nem megy nekünk ez a brazilkodás, kár erőltetni :)

löwen 2010.06.21. 14:30:41

Hát én annyira nem sajnálom hogy Luca Toni nincs itt, nem szoktam nézni az olasz bajnokságot ezért nem tudom hogyan játszik benne de az előző vb-n ugyan azt csinálta mint most Vincenzo IAQUINTA, semmi sem sikerül neki, ugyan azok a gesztusok köszönnek vissza tőle mint 2006-ban Toni-tól aki akkor talán gólt sem lőtt a vb-n.

Lasombra 2010.06.21. 14:38:14

hogyne, még egy Luca Toni hiányozna. nincs elég baja a csapatnak?

raoul_duke 2010.06.21. 14:39:18

@lupetto: hát igen, a másik lehetőség, hogy valahogy felheccelik Rinot meg DDR-t, akkor vagy marad Cannavaro hátul :S, vagy Bonucci (?).

Védők előtt Gattuso-Pirlo-De Rossi, kicsit előttük Montolivo, előre meg talán Di Natale és Gilardino vagy Pazzini.

Hódos Hajnalka 2010.06.21. 14:41:57

@Lasombra: :DDD

@löwen: Jaj, ez aranyos volt! :) De akkor ősszel nézd az olasz bajnokságot, akkor láthatod a Lüke Tónit :))

Hódos Hajnalka 2010.06.21. 14:43:30

Én ott kezdeném, hogy ODA RÚGD A LABDÁT BASZKI AHOL A MÁSIK JÁTÉKOS VAN, ONNAN FOGOD MEGISMERNI, HOGY RAJTA IS KÉK MEZ VAN! :)

Lasombra 2010.06.21. 15:29:10

@Hódos Hajnalka: meg oda is fejeljétek!!! igen, még az aranylabdások is!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.21. 15:58:34

@löwen: Volt egy fontos duplája az Ukrajna elleni negyeddöntőben.

52 · http://52nap.blog.hu 2010.06.21. 17:58:45

@lupetto: Nem akarok egyetlen szurkolót sem megbántani, de szokták mondani, egy jó csapat ismérve, hogy ahányszor pályára lépnek, a semleges nézőkből is szurkolót varázsolnak. Ezt az olasz nemzeti 11 úgy hozza, hogy ma pl. Új-Zéland szurkolót is szült az olasz csapat játéka.

Úgy érzem, hogy az Olasz csapat fejben nem tud megbírkózni azzal, hogy egy gyengébb csapattal szemben is keményen kűzdeni kell. Főleg akkor, ha a szurkolókat, a közönséget nem tudják maguk mellé állítani, ha a közönség nem áll mellettük.

Nem tudnak mit kezdeni a helyzettel, és amikor már elkezdenek igyekezni, akkor is fejben már fel is adták a küzdelmet.

Nem csak az a baj, hogy a semleges szurkoló a számukra történelmi eredményért küzdő, szimpatikus "kiscsapat" mellé áll, hanem hogy az olaszokat ellenszenvesnek tartja. Részben az arc, részben a színészkedés miatt.

Ez további olyan nyomást helyezhetett a csapatra amivel nem tudtak mit kezdeni. Fejben vesztették el, és nem az egyes játékosokon, nem a felálláson, hanem a csapat egész hozzáállásán múlt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.21. 18:09:34

@52: Szerintem nem színészkednek többet az átlagnál, ez egy rájuk aggatott sztereotípia. Azt sem lehet mondani, hogy nem küzdöttek, mert daráltak rendesen.

Itt éppen az volt a gond, hogy gyengén játszottak, rossz taktikával, vagy inkább elképzelés nélkül gyömöszölték a labdát, aztán az új-zélandiak védekezése vagy birkózása sem igazán ízlett nekik.

"egy jó csapat ismérve, hogy ahányszor pályára lépnek, a semleges nézőkből is szurkolót varázsolnak." - itt szerintem kevered a jó és a közönségszórakoztató csapat fogalmát, amely kategóriák nem zárják ki egymást, de nem is feltétlenül esnek egybe.

raoul_duke 2010.06.21. 20:38:31

@52: @popp: így van, poppnak igaza van. Ha a hozzáálással lenne gond, az a kisebb baj lenne csak, azon könnyebb javítani, mint a formákon és a keret összetételén, a játékosok tudásán.

bluevoodoo 2010.06.21. 21:27:34

Szerintem erre az olasz csapatra abszolút nem áll az a megállapítás, hogy színészválogatott...volt idő, amikor valóban arra mentek rá, hogy dobják magukat, amikor csak lehet, de ez a csapat szerintem ilyen tekintetben sportszerűen játszik. Elég megnézni az elefántcsontpartiakat, vagy pl. a mai fordulóban a chileieket. Az olasz csapat legnagyobb hibája közönségszórakoztatás szempontjából az, hogy hiányzik a látványos támadójáték. Ami még nem is lenne baj, de az eredményesség (vagyis az olasz focira "lefordítva" az áttörhetetlen hátsó középpálya-védősor).

lupetto 2010.06.21. 23:48:28

Pirlo játszik csütörtökön. Az utóbbi 2 éve alapján borzasztó szomorú, hogy ennek most mindennél jobban kellene örülni, de reméljük, hogy újra szárnyalni kezd. Ha hozza amit tud, a De Rossi - Montolivo - Pirlo hármas borzasztó ütős lehet.Már ha Lippi bevállalna egy ilyen felállást egyáltalán

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.22. 08:15:16

@lupetto: Azért Zidane sem mutatott sokat a négy évvel ezelőtti búcsúfellépése előtt és ő is a harmadik körben szállt be.

GGG77 2010.06.22. 18:54:39

A hozzáállással nincs gond. A tudással, tehetséggel sajnos annál inkább.

e.ke 2010.06.23. 12:21:42

Hát ahogy tegnap Argentína játszott, nyugodtan továbbjuthatnak az olaszok is, nem sokkal gyengébbek... Ezen a vébén mást se csinálok, mint kis csapatoknak drukkolok, mert a "nagyok" minősíthetetlenek :(

Claudio Marchisio 2010.06.23. 20:47:35

@popp: az a baj hogy márkinak leginkább de rossi helyén kéne játszani, az az ő posztja, szerelgessen, szerezzen labdát, és időnként menjen föl jó ritmusváltásokkal, meg ilyenek. ehelyett legyen trequartista(vagy mi:)), meg a széleken bazkódjon... plusz még mostanra időzítette a legzarabb formát:)
és hát chiellini sem villog:S

"Pepe és Marchisio viszont kurva nagy bajban lenne, ha válaszolniuk kéne"
pepe a 2. félidőben a padon idegeskedett h mi a fazt csinál camoranesi:) márki meg bujkált:)
(sikerült neki...)
süti beállítások módosítása