Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Az Azzurri spanyolok ellen készülő keretében Cassano és De Rossi is helyet kapott

2011.08.05. 10:15 Unimuck

Augusztus 10-én, jövő hét szerdán Bariban barátságos mérkőzésen fogadja a Squadra Azzurra a Világ- és Európa-bajnok spanyol válogatottat. Az összecsapásra készülő keretben helyet kapott többek között az az Antonio Cassano is, akinek válogatott béli helyét többször is megkérdőjelezte Cesare Prandelli, miután a támadó nem jut rendszeres játéklehetőséghez a Milanban. Cassano mellett Daniele De Rossira is újra számít a szövetségi kapitány, aki magatartási problémái miatt egy rövidebb száműzetésre kényszerült a nemzeti gárdából. A nagy nevek mellett lesz egy debütáló is, méghozzá a Serie B-s Torino védője, Angelo Ogbonna személyében. A teljes keretet hajtás után olvashatjátok.

Kapusok - Buffon (Juventus), De Sanctis (Napoli) Sirigu (Paris St. Germain);

Védők - Balzaretti (Palermo), Bonucci (Juventus) Cassani (Palermo), Chiellini (Juventus), Crisito (Zenit St. Petersburg), Maggio (Napoli), Ogbonna (Torino), Ranocchia (Inter);

Középpályások - Aquilani (Liverpool), De Rossi (Roma), Marchisio (Juventus), Montolivo (Fiorentina), Thiago Motta (Inter), Nocerino (Palermo), Palombo (Sampdoria), Pirlo (Juventus);

Csatárok - Balotelli (Manchester City), Cassano (Milan), Giovinco (Parma), Pazzini (Inter), Rossi (Villarreal).

5 komment

Címkék: squadra azzurra

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr743126619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Cicci 2011.08.05. 10:24:18

Mindkét játékosnak, Cassanonak és De Rossinak is a válogatottban a helye! Mondjuk Balotelli helyére én Matrit tettem volna. Ha Daniele viselkedési problémák miatt maradt ki a keretből, akkor ez a nyomi mit keres itt?? Ha van kedve jól játszik, szó se róla, de egyszerűen irritáló az egész lénye...
Kiváncsi leszek Ogbonnára is, még nem láttam játszani. Valaki esetleg?

18quagliarella18 2011.08.05. 14:32:14

én még nem láttam Ogbonna-t játszani de állítólag jó, a Juve is meg akarta szerezni de a Torinó kicsit túl értékelte 20 millió-ra

18quagliarella18 2011.08.05. 14:33:35

Balotelli helyett tényleg jobb lett volna Matri vagy Q és én Aquilani-t sem jelöltem volna

Don Cicci 2011.08.05. 20:34:36

Igen, Aquilani is kérdőjel, de hátha egy jó válogatott szereplés közelebb hozza őt Olaszországhoz. Albertonak a Serie A-ban a helye!

Mr One-Two 2011.08.05. 23:16:09

Aqua szerintem Milanellóban köt ki, nagy húzás lenne a Milantól. Lehet nem is kezdene mindig, de nagyon hasznos játékos lenne.
süti beállítások módosítása