Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Cerci: Soha többet nem ünneplek a szurkolókkal, nem felejtem el mit tettek velem

2011.05.29. 10:40 lupetto

 Alessio Cerci az utóbbi hónapokban a firenzei együttes hőse lett, számolatlanul ontotta a gólokat és hétről-hétre csapata legjobbjaként teljesített. A Romától érkezett játékos a Fiorentina szurkolóinak szívébe is belopta magát, kár hogy mindez azok után történt, hogy a játékost és barátnőjét is inzultálták a város utcáin, melyet a 23 éves szélső érthetően nehezen felejt.

"Soha nem fogják azt látni, hogy a gólomat követően a kanyar elé rohanok, hogy a szurkolókkal ünnepelhessek." - kezdte interjúját a Sportweeknek nyilatkozva.

"Mélyen megbántottak."

"Az utóbbi hónapokban jól játszottam és jópár gólt is szereztem. A hozzáállás velem szemben nagyot változott az újságokban és a stadionban hallható kórusokban is egyaránt, utóbbiban elsősorban pont azon szurkolók részéről, akik a barátnőmet és engem inzultáltak, amikor a városban összetalálkoztunk."

"Nem fogom elfelejteni, amit akkor mondtak. Az eredmények nem jöttek, az egész csapat rosszul játszott, de mégis engem állítottak be, mint egyedüli felelőst mindezért."

"Bűnbakként használtak. Talán azért, mert fiatal vagyok, vagy csak azért mert Rómából jöttem, a rómaiak nem túl népszerűek Firenzében." - összegzett a játékos, aki mindössze egy esztendővel korábban érkezett a Violákhoz, 4 millió euró ellenében.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fiorentina cerci

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr602940399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása