Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Mexes: BL-t akarok nyerni a Milannal

2011.05.20. 08:15 Unimuck

A Romanál nyáron lejár a szerződése Philippe Mexes-nek, s a francia védő úgy döntött távozik az olasz fővárosból és a bajnok Milanhoz igazol. A 29 éves játékos 7 idényt töltött a Farkasoknál, klubváltásának egyik fő oka, hogy meghatározó kupákat szeretne nyerni. A Rossonerivel a Bajnokok Ligája serlegére pályázik.

"Télen eldöntöttem, hogy elhagyom Rómát. Mindent mérlegeltem, személyes dolgok és a sport szempontjából egyaránt. Tudtam, hogy Milánóból körülbelül két éve figyelnek, az elképzeléseink most találkoztak. A Milan nagyon jó csapat, csak úgy, mint a Manchester United, a Barcelona és a Real Madrid. Egy pillanatig sem haboztam, amikor a Rossoneri ajánlatot tett. Jöttem, hogy Bajnokok Ligáját nyerjek a csapattal." - kezdte nyilatkozatát a védő.

Mexes ezután elárulta, hogy a Real Madrid is érdeklődött iránta, de ő végül a Milan mellett döntött.

"Olaszországon belül én csak a Milanban vagy a Romaban játszanék. Külföldre szerettem volna igazolni, ha nem írok alá a Rossonerihez. A Real Madrid is érdeklődött irántam és én komolyan fontolóra vettem a dolgot. Végül úgy döntöttem, hogy maradok Itáliában." - mondta a francia.

Mexes 2015 nyaráig kötelezte el magát a Milanhoz.

(forrás: goal.com)

Szólj hozzá!

Címkék: milan mexes

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr382918531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása