Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Pastore ultimátumot adott Zamparininek

2011.04.24. 11:33 lupetto

  A Mediaset Premiumnak nyilatkozott a Napoli elleni győztes derby lefújása után Javier Pastore. Az argentín elmondta, rengeteget köszönhet Delio Rossinak, s ha a szezon végén az edzőnek távoznia kell, ő is elgondolkodik a folytatásról.

"Delio Rossi rengeteget adott nekem. Amikor távozott, én is elkezdtem rosszabbul teljesíteni, majd miután visszatért, visszanyertem régi formámat. Nyugodtsággal és önbizalommal tölt el, ha itt dolgozik és sokkal jobban fejlődöm is a kezei alatt. Ha szezon végén távoznia kellene, én is elgondolkodnék a folytatáson."

Szólj hozzá!

Címkék: palermo pastore zamparini delio rossi

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr342851510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása