Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Benitez megdöbbent a sajtóhírektől és maradni szeretne

2010.12.20. 20:46 lupetto

 Izzik a levegő Rafa Benitez körül. A spanyol nem nyűgözte le Itáliát eddigi munkásságával (tegyük hozzá jóideig Mourinho is kapott hideget-meleget az olasz sajtótól), a csapat teljesítménye összehasonlíthatatlan a tavalyival, s a Klubvilágbajnokságot követő kirohanásával maga ellen hangolta nemcsak az Inter elnökét, de állítólag a csapat kulcsjátékosait is. Kifelé áll tehát Benitez rúdja, olasz források szinte biztosra veszik menesztését, s már utódját találgatják, miközben a spanyol újra mikrofon elé állt és a Radio Onda Cero-nak nyilatkozott a kialakult helyzetről.

"Meglepődtem a hírektől, amik körbejárták a sajtót ezekben az órákban. Nyilván engem sem dob fel a kialakult helyzet, de most Liverpoolba utazom letölteni vakációmat, majd ezután terveim szerint vissza Milánóba. Mindenesetre teljesen meglepődtem mi ömlik a tv-ből és a rádiókból."

A riporter kérdésére,miszerint miért tárta ország-világ elé személyes problémáit a következőt felelte;

"A mérkőzés előtt beszéltem Morattival. Aztán a lefújást követően ő egyből a reptérre sietett, így nem maradt más lehetőségem,minthogy nyilvánosság elé tárjam véleményemet. De korábban már mindent átbeszéltünk személyesen."

Majd néhány szót ejtett az Inter presidentéje és közte lévő kapcsolatról ;

"Kitűnő kapcsolatot ápolunk. Amikor ismertettem vele terveimet, közölte, hogy tisztában van vele, hogy Angliából jöttem, ahol mások a szerepkörök. Felvázoltam miszerint a folytatást néhány játékos azonnali leigazolásával képzelem, valamint számos fiatal tehetség Milánóba szerződtetésével, akik garanciák lennének a további sikeres évekre. Állítom, hogy jó a kapcsolatunk és nincsenek problémák közöttünk. Amikor beszéltünk elmondta, hogy a csapat jelenlegi és korábbi játékosai is elégedettek azzal, ahogyan a csapatot irányítom, az együttes nem játszott ilyen szép futballt 15-20 éve, mi vagyunk Olaszország Barcelónája."

"Jelenleg azonban nem tudom hol állunk. Nem én döntök a sorsom felől, Morattinak kell döntenie melyik úton halad tovább."

"De továbbra is az Inter edzője vagyok, senki sem küldött el a klubtól. Én lepődtem meg a legjobban, hogy az újságokban ennek ellenkezőjéről olvastam és számtalan hívást kaptam ehhez kapcsolódóan. Egy biztos, jelenleg boldog vagyok, hogy szabadságomat a családommal tölthetem Liverpoolban. De a tervem az, hogy kis pihenő után visszatérek Milánóba, hogy folytassam a megkezdett munkát."

Záráésként ejtett még néhány szót a spanyol tréner a sérülésekről, melyek kiváltó okai annak, hogy a klub aktív kell legyen az átigazolási piacon, valamint, hogy nemrég Javier Zanettivel  folytatott személyes beszélgetést a csapat jelenlegi helyzetéről és mindketten egyetértettek, hogy ez a keret még mindig a legerősebb a világon és hogy ebből következően mindhárom trófeát begyűjthetik ismét a szezon végén.

Folyt.köv valószínüleg hamarosan

forrás: CdS

5 komment

Címkék: inter benitez moratti

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr382528752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.12.20. 20:58:34

lol, ez egyre viccesebb lassan :d Benitez mekkora bohoc basszus, orom igy latni az Intert, visszaternek vegre regi luzer onmagukhoz :D

lupetto 2010.12.20. 21:04:30

@mrscottpilgrim: azért arra kiváncsi lennék mit ígért neki anno Moratti, biztos nem azt,h nulla beleszólása lesz a dolgokba. Ahhoz elég lett volna egy kisebb kaliberű edző szerződtetése, aki négyszer elmegy attól a puszta ténytől, h az Inter kispadján ülhet és beosztja azt, amilye van.
Moratti nagy nevet akart, de gondolom úgy érezte ölt már az utóbbi években eleget ahhoz a klubba, hogy most kicsit ki is vegyen belőle, ezért kellett neki egy edző, aki betölti a mourinho iránti űrt, van stílusa és mégiscsak lehet menőzni a nevével, viszont Benitez meg cseszik mindehhez aszisztálni, nem tartja magát lúzernek

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.12.20. 21:09:12

@lupetto: dehat Benitez tenyleg egy luzer :D most is kicsapta a hisztit, aztan ahogy a gazdi csunyan nezett, maris behuzta fulet-farkat

lupetto 2010.12.20. 21:15:01

@mrscottpilgrim: na jó, de ő nem annak tartja magát, na. Egyébként szerintem nem olyan rossz, mint ahogy sokan lehúzzák, Mourinho után igazolni bárhová pedig elég komoly tökösségre vall. Néha látszik már, h mit akar és az tökéletes ellentéte a tavalyi Internek. Nem alkalmazkodni minden erősebb csapathoz és kidolgozni az ellenszert, hanem olyan játékot és lendületet mutatni, ami ellen a másik csinálja össze magát. Ehhez idő kell, meg talán nem ez a keret, de bizalom nélkül tuti bukja. Mourinhót folytatni max Capello tudta volna

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.12.20. 22:10:45

@lupetto: basszus, most hallottam Mourinho nyilatkozatat, sirok a rohogestol: "Azt hittem, Benítez megköszöni majd, hogy megnyertem neki ezt a trófeát"
ez az ember egy seggfej, de iszonyu nagy karakter, en birom az urget :D
süti beállítások módosítása