Látogass el új honlapunkra!

Legfrissebbek

Friss topikok

Bonucci hálás a Zenit érdeklődésért, de örül, hogy végül Torinóban maradt

2011.09.02. 10:00 Unimuck

A nyár folyamán a Juventusnak mindenképp meg kellett erősítenie a védelmét, ennek megfelelően a hátvédsor két szélére Stephan Lichtsteiner és Reto Ziegler érkezett a torinói klubhoz. A folytatásban a Zebrák vezetése még a védelem tengelyét is acélosabbá szerette volna tenni. Erre az egyik lehetséges variáció nem más volt, minthogy a Juventus átengedi Leonardo Bonuccit a Zenit Szentpétervárnak, míg az orosz bajnok a rutinos portugál védőjét, Bruno Alvest adná cserében. Azonban a többihez hasonlóan ez az üzlet sem jött össze, így Bonucci továbbra is a Juvét erősíti majd, melyet egyáltalán nem bán az olasz válogatott védő.

"A Zenit egy lehetőség volt számomra, de én elsősorban Torinóban szerettem volna maradni. Persze hízelgő, hogy felkeltettem egy olyan remek csapat érdeklődését, mint a Zenit, de boldog vagyok és megtisztelve érzem magam, hogy végül a Juventusnál maradhattam." - nyilatkozta a Zebrák 24 éves belső védője.

Szólj hozzá!

Címkék: juventus bonucci

A bejegyzés trackback címe:

https://azzurri.blog.hu/api/trackback/id/tr563196485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása